Ahad, 27 Disember 2015

WOW! TONE EXCEL GENG BRANCH KUANTAN

wow..wow..wow..itu la slogan bagi tunetalk excel..
sebab dia sangat WOw!

Assalamualaikum.. untuk minggu akhir perview tunetalk excel 2015 kuantan. Saya tunjukan kesemua yang saya lakukan untuk mendapat sehebat ini. Pada tahun hadapan (2016) 20 orang dalam gengaman saya. Walaupun nampak sedikit tetapi ianya berbaloi bagi kita yang masih berjalan pelahanPearl Heart Ezaty Hazwani adalah nama facebook saya sendiri. Di muka buku (facebook) saya tidak mengiklankan di situ saya lebih dan banyakkan  mengiklan serta membantu di wechat berbanding di muka buku (facebook). Jika anda2 berminat jom follow add wechat id: ze_Zaty . Boleh menanyakan di whatsapp pun boleh juga. Add dulu wechat atau email ke saya dulu untuk no telefon. No telefon adalah privecy bagi saya. 

TONE EXCEL masih menawarkan peromosi bagi pelanggan yang menyokong telekomunikasi beliau.
TOPUP RM 30 percuma! 1GB internet tanpa menolak kredit anda.
TOPUP RM 50 percuma! RM20 untuk penggunaan telefon anda. 
Tajaan orang BARU! anda terpaksa menerima RM20 ke akaun bank anda. TERPAKSA tau, sebab anda sudah melalukan kerja yang simple untuk memberitau kepada orang lain tentang sim kad yang ajaib dan luar biasa ini.

ADAKAH! telekomunikasi lain yang memberi peluang sebegini????

Ada! jika ada orang lain yang tolong topupkan anda... hehehehee... mana lah tau boypren atau girlpren yang tolong masukan topup tanpa kita sedar.. kuakuakuaa.. hanya gurauan sahajoo..
Untung la boypren tolong topupkan setiap bulan.. awal-awal lagi ajar girlpren dia menyimpan.. huhuuu.. 

Saya kongsikan gambar yang telah saya gunakan semasa promosi dan semasa mendaftarkan AHLI baru Tone Excel. Jika anda berminat untuk join bawah saya anda akan terima satu buku panduan untuk memulakan sistem tajaan orang baru. Bermodalkan RM90 SAHAJA!.Percaya atau tidak kita bolos dinding itu,, hahaha.. xde lahh kita boloskan perasaan yang negetif. tambahkan positif dari diri anda. Untuk berjaya pilih la usaha jangan lah pilih malas untuk kita berjaya.


Itu sahaja perkongsian saya dari Geng Branch Kuantan.
































Tiada ulasan:

Catat Ulasan