Sabtu, 26 Disember 2015

DIA cinta aku ke??.. terima kasih awak

Assalamualaikum.. hari ini, terasa dalam mimpi yang belum tersedar atau x akan ku sedar sampai bila-bila. Hanya banyangan atau ilusi semata-mata, ku tampar pipi kanan, ku tampar pipi kiri dengan lembut. Ia benar terasa sakitnya, terasa pedihnya bila dicubit dan di cucuk dengan jari yang halus ini. Ku gosok mata kanan ku, ku gosok mata kiri ku (gaya seperti bangun tidur). Tapi ternyata ianya jelas kesemua yang ku lihat adalah benar-benar  belaku.

Harapan ku kekal hingga ke jinjang pelamin. Terima kasih sedarkan saya dalam mimpi atau bayangan selama ini. Terima kasih sudi MELAMAR saya yang tidak ada apa-apa kelebihan dimata saya. Terima kasih sudi kenalkan keluarga awak, dengan keluarga saya. (26.12.2015)

Subhanallah.. cantik sangat awak bulan malam ni (26.12.2015), nampak sempurna, bercahaya, bulan penuh dimata kita. Sungguh pun bulan bukan secantik yang kita sangka. Allah ciptakan seseorang ada kelebihan dan ada kekuranganya. Anggaplah ciptaan allah itu setiap yang tidak lenggap, akan menjumpai yang akan melengkapkan nya.

Terima kasih abang ku, malam ni dia ajak keluar. Rupa-rupanya nak belanja makan.. 3 tempat pergi tadi. First sangkar, tapi tutup nk makan wasten food katanya. Second pergi aniq steam boat penuh, meja full orang booking. Last coist angah steam boat. Kepuasan makan hehehe.. lepas bangun dan bangun tamabah makanan sampai x larat barulah rasa nak stop tamabah makanan..

Sampai di sini harini saya cerita, yelahkan rasa dalam mimpi je kan.. semoga ketemu lagi mimpi yang indah-indah selepas ini.



Terima kasih awak.. -_^ 11817

Tiada ulasan:

Catat Ulasan